Často kladené otázky

Jak se dozvím, že změna dodavatele proběhla úspěšně?

O úspěšné změně vás bude informovat nový dodavatel. Současně vám, před zahájením odběru, zašle zálohový kalendář.

Související otázky Obecné

Proč je v mé smlouvě uvedena automatická prolongace?

Automatická prolongace je ve smlouvách přes parc4u z důvodu vaší ochrany. Nechceme, aby se vám stalo, že nebudete mít řádně uzavřenu smlouvu o dodávce v případě, že si včas nestihnete zvolit nového dodavatele či prodloužit smlouvu s tím stávajícím. Nemusíte se ale ničeho obávat, protože vás budeme předem informovat o tom, že je čas zajistit si dodávku na další období. Případné automatické prodloužení nastane pouze v případě, že na naše výzvy nebudete reagovat.

Jak chcete parc4u rozvíjet?

Rádi bychom získali pro parc4u dostatek zákazníků, což nám umožní další rozvoj a automatizaci poskytovaných služeb tak, abyste měli energie již pro vždy vyřešené.

Proč musím platit požadovanou 1 Kč?

Je to ochrana jak vás, tak nás, ale také stávajícího i nového dodavatele. Nechceme, aby v aplikaci vznikala falešná odběrná místa nebo např. změny dodavatele pro souseda, který o to vůbec nestojí. Posláním 1 Kč dochází k ověření relevantního zájmu o naši službu. Naopak, pokud 1 Kč nepošlete, je smlouva neplatná.