Často kladené otázky

Jak se dozvím, že změna dodavatele proběhla úspěšně?

O úspěšné změně vás bude informovat nový dodavatel. Současně vám, před zahájením odběru, zašle zálohový kalendář.

Související otázky Obecné

Proč je v mé smlouvě uvedena automatická prolongace?

Automatická prolongace je ve smlouvách přes PARC4U z důvodu vaší ochrany. Nechceme, aby se vám stalo, že nebudete mít řádně uzavřenu smlouvu o dodávce v případě, že si včas nestihnete zvolit nového dodavatele či prodloužit smlouvu s tím stávajícím. Nemusíte se ale ničeho obávat, protože vás budeme předem informovat o tom, že je čas zajistit si dodávku na další období. Případné automatické prodloužení nastane pouze v případě, že na naše výzvy nebudete reagovat.

Co vaše služby stojí?

Pro vás, jako spotřebitele energií, je využívání PARC4U zcela zdarma. Za obchodování přes PARC4U platí dodavatelé dle platného ceníku, který je pro všechny stejný a transparentní. Žádný z dodavatelů není nijak zvýhodňován.

Jak se počítá celková cena za elektřinu?
Je složená z těchto 3 částí:
  1. Distribuční cena – tvoří až 60 % z celkové ceny, je pevně daná, dodavatel ji nemůže ovlivnit
  2. Silová elektřina – pravidelná záloha za odběrné místo + cena elektřiny ve vysokém (VT) a nízkém (NT) tarifu
  3. Daň z elektřiny